"Shakerowy" zestaw: fotoramka + kartka + tag

Witajcie :)
Dziś przychodzę do Was z kolejną inspiracją dla Craft Passion :) Tym razem mam dla Was zestaw, który składa się z ramki na zdjęcie połączonej z shakerem :) Po włożeniu zdjęcia shaker oczywiście nadal jest widoczny (zaprezentuję to na ostatnim zdjęciu).
W skład zestawu wchodzi również uniwersalna kartka - będzie pasować na większość okazji - wystarczy dodać odpowiedni napis, a przysłowiową "wisienką na torcie" jest tag - również z shakerem tylko w tym przypadku przeźroczystym :)

Mój zestaw udekorowałam ręcznie robionymi kwiatami z foamiranu - tu wykorzystałam najnowsze wykrojniki od Craft Passion czyli kwiaty nr. 8. Dodatkowo użyłam też pozostałych wykrojników, które kilka dni temu zawitały na sklepowe półki czyli różanej serwetki, listków i pięknego ażurowego bordera.

Już niebawem spotkamy się na kolejnych warsztatach i wykonamy ten oto zestaw :) KIT-y będą dostępne w Polsce i Wielkiej Brytanii, a tymczasem zerknijcie na zdjęcia :)

Zapraszam do oglądania :)






Tak prezentuje się ramka po włożeniu zdjęcia w formacie 13cmx18cm :)


I jeszcze raz rzut oka na całość ;)


Materiały ze sklepu Craft Passion:

      

Pozdrawiam Was serdecznie!
Natalia Królak




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Handmade and Me , Blogger