Dary natury - suszony storczyk

Hej hej!
Dziś pokażę Wam moją ostatnią inspirację którą wykonałam dla ScrapBoys! ;) 
Jest to komplet - kartka w pudełku wykonana z cudownej kolekcji "Primavera" ale...

Tym razem wpadłam na coś zupełnie nowego... 
Co gdyby tak wykorzystać przy dekoracji kartek dary natury czyli suszone kwiaty?! Hmm... - to jest myśl! Tak szybko jak pomyślałam tak szybko zrobiłam i to efekt - mnie on bardzo zadowolił, zapewne teraz o wiele częściej będę sięgać po "suszki" ;) 
A Wy co o myślicie o takim pomyśle? Zapraszam do oglądania ;)









Pracę zgłaszam na wyzwanie:

   

Pozdrawiam Was serdecznie,
Natalia Królak



2 komentarze:

  1. Świetna praca i super pomysł na suszki ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, romantyczna kartka :)
    Też kiedyś używałam suszonych kwiatów w albumie, ale suszyłam je spłaszczone i zabezpieczałam szybką ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger