"Przyszywany" border...

Hej hej!
Dziś przychodzę do Was z moją podwójną inspiracją dla TEKTURKOWO ;)
Przygotowałam dwie dwie bliźniacze kartki i przy użyciu cieniutkiego jutowego sznurka ,,przyszyłam,, do ich brzegów najnowsze tekturkowe koronki ;)

Pomysł ten, jak za chwilę zobaczycie idealnie sprawdza się w poziomych jak i pionowych kartkach. Podpowiem Wam jeszcze, mała tekturka idealnie pasuje rozmiarem do kartki kwadratowej, u mnie baza ma wymiar 13,5cm x 13,5cm , a duża do kartki DL.

Dodatkowo w kompozycjach kwiatowych użyłam również tekturkowe gałązki jedne z moich ulubionych - "kropeczki" ;) Obie prace powstały z kolekcji "Celebrations Rouge" od ScrapAndMe -
papiery te również znajdziecie w sklepie Tekturkowo.
Zapraszam do oglądania :)











Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Pozdrawiam Was serdecznie,
Natalia Królak

2 komentarze:

  1. Cudowny komplet! Rewelacja! :) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż to za przepiękny zestaw! <3 Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger