ALBUM - prezent z okazji Złotych Godów. Zdjęcia + film.

Hej!
Dziś mam dla Was nieco więcej zdjęć niż zazwyczaj, a to dlatego że dziś zaprezentuję Wam album, który wykonałam jako prezent z okazji 50. rocznicy ślubu czyli Złotych Godów :)
Całość wykonałam używając arkuszy kolekcji "Sentimental Story" z Fabriki Decoru - bardzo podoba mi się kolorystyka tych papierów jak i zawarte w niej dodatki do wycinania.

Album to w 100% praca hand-made wliczając również bazę. Pomieści minimum 36 zdjęć, głównie w formacie 9x13cm (w kieszeniach można umieścić dodatkowo więcej zdjęć) ;)

Poniżej zaprezentuję kilka zdjęć, a jeśli macie ochotę obejrzeć prezentację video tego projektu to zapraszam do obejrzenia filmu na You Tube, do którego link podrzucę Wam na końcu posta :)










Niektóre z kart dodatkowo ozdobiłam wyciętymi elementami.
Każda kompozycja jest wykonana tak, że bez problemu można wsunąć pod nią zdjęcie :)










Zapraszam również do obejrzenia prezentacji na You Tube
i przy okazji do subskrybowania kanału ;-)


Z uwagi na to, że mój album posiada mnóstwo kieszonek,
zgłaszam go na wyzwanie Szuflady:



Pozdrawiam Was cieplutko!


1 komentarz:

  1. Wow, piękny!! Widać, że pracochłonny. Jestem pod wrażeniem! Dziękuję bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i serdecznie pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger