Pierwsza inspiracja świąteczna 2020

Hej!!

Dziś wielki dzień! ;) Wykonanie i w następnym kroku publikowanie pierwszej inspiracji świątecznej to każdym roku nie lada przeżycie :D Dobrze, że w świecie scrapbookingu ,,sezon świąteczny,, zaczyna się o wiele wcześniej niż gdziekolwiek indziej :) Tym sposobem każdy scraper czy scraperka zdąży się z pewnością nacieszyć projektami świątecznymi :) Mój pierwszy w tym roku projekt to inspiracja dla sklepu Craft Passion i jest to kartka świąteczna w stylu Shabby Chic :) 

Nieco postarzony papier, mnóstwo koronek, brokatu, błękit i róż to jest to co na pierwszy rzut oka charakteryzuję tę pracę :)  Kartka powstała na pięknej pastelowej różowej bazie od Rapakivi, natomiast papiery, które użyłam pochodzą z dwóch kolekcji Craft Passion: "Cosy Cottage & Gold" i "Glamour Dreams & Silver" + użyłam także papieru premium ze srebrnymi gwiazdeczkami. Z kompozycji kwiatowej pięknie wyrastają nam trzy oprószone śniegiem kamieniczki natomiast sama kompozycja to kwiaty poinsecji, które wycięłam przy pomocy najnowszego wykrojnika od CP. Użyłam tu też wykrojników "Świąteczne gałązki" - idealnie współgrają one z moimi kwiatuszkami ;) 

Na koniec dodałam jeszcze kilka elementów metalowych, troszkę gazy oraz kuleczki 3D w różnych rozmiarach.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Zapraszam do oglądania:








Materiały ze sklepu Craft Passion, które użyłam to:




Pozdrawiam Was serdecznie,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Handmade and Me , Blogger