Junk Journal: zdjęcia + film

Witajcie!

Dziś pokażę Wam projekt nad, którym pracowałam kilka ostatnich dni :) Jest to junk journal czyli najprościej mówiąc śmieciuszkowy dziennik ;) zeszyt, notes... z tym, że... ręcznie robiony ;) Dlaczego śmieciuszkowy? Bo zawiera zlepek wszystkich przydasi, które leżały nie używane o ho hooo i jeszcze dłużej ;) Sama się zdziwiłam ile nieużywanych dotąd rzeczy użyłam przy robieniu tego notesu - zaczynając od dekoracyjnych nożyczek, poprzez mini stempelki, naklejki itp itd... :)

Junk journal w zamiarze zawiera liczne zakładki, skrytki i schowki choć akurat w moim projekcie nie przesadzałam właśnie z tymi elementami - bardziej zależało mi na większej powierzchni do zapisania. Powstał głównie z papierów i elementów od Lemoncraft (kolekcja "House of Roses") połączonych z papierem kraftowym (moim "najulubieńszym" ;) ) poza tymi dwoma dodałam jeszcze kilka dodatków z innych kolekcji + oczywiście strony i elementy gładkie. Starałam się jednak aby całość była w miarę spójna kolorystycznie.

Notes szyłam ręcznie jutowym sznurkiem, okładkę ozdobiłam jedynie stemplami i motylkiem - podobał mi się taki "surowy" jej stan choć żeby nie było zbyt nudno dorysowałam przeszycia i przewiązałam na grzbiecie koronkowo-tiulową kokardę i kilka błyskotek ;) Finalnie zakochałam się w tego typu notesach i już wiem, że niebawem powstaną kolejne.

Ciekawa jestem czy Wam spodoba się taka forma równie bardzo jak mnie ;)
Zapraszam do oglądania :)













Gdybyście chcieli zobaczyć krok po kroku każdą ze stron
to zapraszam do obejrzenia krótkiej prezentacji na moim kanale YT.
Przy okazji zapraszam do subskrybowania :)


Pracę zgłaszam na wyzwanie:

    

W bingo Rapakivi wybieram pola: papier w tekst/sznurek,dratwa/papier kraft 
i przynajmniej dwa tagi/sznurek,dratwa/listki.

Pozdrawiam Was serdecznie,
Natalia Królak







7 komentarzy:

  1. Swietny jest!! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt! Pozdrawiam, Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachwyca prostotą i przemyślaną każda stroną - fenomenalna praca - dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  3. Czuję się zainspirowana do stworzenia swojego junk journala.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Rapakivi.com❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzeka swoją prostotą,dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Natalio! Dziękuję za udział w wyzwaniu Rpakivi :) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger