Kartka na bogato!

Witajcie :)
podzielę się dziś z Wami inspiracją, jaką wykonałam dla Tekturkowo :) Jest to bogato zdobiona kartka urodzinowa - sporo się na niej dzieje ;) Pierwsze co przykuwa wzrok to forma - nie jest to tradycyjna kartka, a "składaczek" z-fold :) Do dekoracji wykorzystałam świetną tekturkową ramkę, to właśnie na niej osadziłam całą kompozycję. Znajdują się tu wycinane elementy z arkusza "Loveland" od Scrapboys, papierowe kwiaty, elementy z masy, koronki, tekturkowe listki, kulki i proszek 3D, brokat - jest na co popatrzeć ;)
Ramkę wykorzystałam w 101% - element, z którego ją wycięłam przykleiłam w środku mojej kartki, sprawdzi się idealnie jako rameczka na tekst życzeń. Po złożeniu kartki obie ramki pięknie i spójnie wyglądają :)

Zatem nie przedłużając zapraszam do oglądania ;)









Pracę zgłaszam za wyzwanie:


Pozdrawiam serdecznie,
Natalia Królak

2 komentarze:

Copyright © Handmade and Me , Blogger