Karteczki bliźniaczki

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać inspirację dla Craft Passion :) Dwie bliźniacze karteczki w nietypowym wymiarze - czasem lubię poeksperymentować z wymiarami i tym razem
moje kartki mają rozmiar 9.5cm x 14.5 cm.

Skoro już zaczęłam eksperymenty... to nie obyło się również bez wariacji kolorystycznych ;)
Do zrobienia tych prac wykorzystałam arkusze z dwóch kolekcji: "Romantic Day & Gold" i "Summer Time & Gold". Połączyłam beż i turkus z przepiękną czerwienią i to wszystko na kraftowych bazach. 

Finalnie efekt bardzo mnie zadowolił, mam nadzieję, że Wam również się spodoba :)
Zapraszam do oglądania :)









Materiały ze sklepu Craft Passion:
   


Pracę zgłaszam na wyzwanie:




Pozdrawiam Was serdecznie,
Natalia Królak





4 komentarze:

  1. Piękne kartki, dziękuję za udział w zabawie Filigranek, Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie wyszło super:) Warto eksperymentować;) Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami DT kasia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger