Wielkanocna gąska

Witajcie :)
Dziś mam dla Was wiosenną propozycję niekartkową - jest to wielkanocna dekoracja na bazie HDF od Tekturkowo. Bazę pomalowałam białym gesso. Następlowałam kilka kwiatowych gałązek (Crafty Moly) i nałożyłam wzór przez maskę (Agateria), następnie użyłam magicznych farb od Fabriki Decoru - bardzo je lubię ;)
Na koniec kompozycja kwiatowa, w której znalazł się kwiatek, który wykonałam z foamiranu w towarzystwie uroczych kwiatuszków WOC. Dodałam też elementy z arkusza do wycinania z kolekcji Loveland i Victorian Home od Scrapboys, elementy z wykrojników (Craft Passion i Leane Creatief) i podbarwione tuszami tekturkowe kwiatowe gałązki (Anemone). 
Efekt końcowy bardzo mnie zadowolił, mam nadzieję, że spodoba się również Wam :)
Jeśli chcielibyście zobaczyć jak wykonać taką pracę krok po kroku to zapraszam do grupy: Scrapbooking - Transmisje na żywo. Warsztaty on -line gdzie w dwóch częściach jest zapisany film z powstawania tej pracy ;)
Część 1: https://www.facebook.com/NataliaKrolak/videos/2793558347386503/
Część 2: https://www.facebook.com/NataliaKrolak/videos/2793616214047383/






Baza, której użyłam:


Pracę zgłaszam na dwa wyzwania:
Filigranek, gdzie hasłem z krzyżówki jest "Wiosna" :)
i Scrapka gdzie użyłam tekturki Majowe zawijaski :)

  

Pozdrawiam Was cieplutko,
Natalia Królak





5 komentarzy:

  1. Piękna dekoracja ❤ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna gąska, zachwyca mnie:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny projekt :)dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta gąska! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranek:) Pozdrawiam, Malwina z DT

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger