Kartka na Wielkanoc

Hej, hej :)
Dziś mam dla Was kartkę w tradycyjnym formacie ;) Wykonana z myślą o zbliżających się świętach, wszak Wielkanoc już tuż tuż... ;)  W centrum kartki umieściłam embossowane na złoto tekturkowe jajko i udekoraowałam kwiatami, które wykonałam z foamiranu :) Dodałam listki - tekturkowe i z wykronjika, różyczki WOC i kartka gotowa ;)
Można powiedzieć, że wyszła delikatnie w stylu Vintage - mnie się podoba ;) a Wam?? ;)







Pracę zgłaszam na wyzwania:

  

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Natalia Królak


11 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie ;) Pozdrawiam ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka świetna, a kwiaty przepiękne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna bogata karta. Kwiaty masz wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miło mi to czytać :)) Pozdrawiam serdecznie ;*

      Usuń
  4. Super, wspaniała kartka. Dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-JAJKO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  5. This is just beautiful!! Love your card!! Thank you so much for joining us at 13@rts. Stay safe xoxo Heike

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka :) Dziękuję za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-JAJKO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  7. goregous card. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card!!! Thank you for playing with us at the 13@rts challenge!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger