Spacer nad morzem...

Hej hej!
Dziś zabiorę Was na spacer brzegiem morza ;)
Będą muszelki, ryby,  łódź z wędką i nawet krabik się znajdzie ;) Zarówno box jak i trzymak do niego wykonałam na craftowych bazach, okleiłam papierami z kolekcji "Off Shore" od Piątku 13 - wszystkie wycięte elementy zdobiące ścianki boxa również pochodzą z tej kolekcji. Dodałam też morskie "muszelkowe" tekturki ze SnipArtu i połączyłam je z kilkoma prawdziwymi ;)

Główną ozdobą boxa jest łódź, z ręcznie robioną wędką którą... wykonał dla mnie mój mąż :-))) (dziękuję mężu!) ;) Złożenie łodzi to też zasługa męża - ja ją jedynie "podrasowałam" dodając niebieski pasek, śruby z efektem rdzy (uwielbiam ten efekt) i na koniec musnęłam pędzlem.
Oprócz wyżej wymienionych w boxie można znaleźć siatkę imitującą sieć rybacką, glony i jeszcze kilka ciekawych elementów, które sprawiają, że box ogląda się z ogromnym zaciekawieniem. Całość utrzymana jest w sylu eco, jestem z niego bardzo zadowolona :)
A teraz oddaję go ocenie Wam :) - zapraszam do oglądania:














Pozdrawiam Was serdecznie,
Natalia Królak


8 komentarzy:

  1. Ale ekstra! Można oglądać i oglądać, tyle tu szczegółów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, cieszę się, że Ci się spodobał :) Fakt - zadbałam tu o sporooo detali ;)

      Usuń
  2. Świetna. Uwielbiam morskie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :-) Ja też kocham te klimaty, pewnie dlatego tak fajnie robiło mi się ten projekt :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. Byc może efekt był zamierzony, ale zaskoczyło mnie to, ze wyglada w środku jak skrzynia Skarbów 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego! Bardzo mi się podoba, a mój mąż wędkarz z pewnością też byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow! Ale cudo! <3 Morskie klimaty to zdecydowanie moje ulubione klimaty, więc totalnie łapie mnie za serce. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger