Follow your heart... Layout (tutorial)

Witajcie,
dzisiejszy wpis jest dla mnie nieco wyjątkowy... :) otóż dlatego, że dziś dzielę się z Wami pierwszym nagranym filmikiem/tutorialem "krok po kroku". Nie jest on idealny ;) ale jak to mówią - pierwsze koty za płoty, następne na pewno będą lepsze ;) Najważniejsze jest to, że kanał na You Tube został uruchomiony i na pewno co jakiś czas poczęstuję tam Was nowym filmem :) Już teraz zapraszam Was oczywiście do subskrybowania go :)

Temat który wybrałam na film to inspracja dla Craft Passion i jest to layout na serduszkowej bazie HDF. Do wykonania go użyłam papierów z kolekcji "Glamour Dreams & Silver". Moje LO udekorowałam papierowymi kwiatami, których wykonanie również pokazuję na filmie ;) Dodałam też między innymi elementy wycięte z arkusza (z tej samej kolekcji) liczne koronki, tiul i cekiny.
Więcej Wam nie powiem ;) - obejrzyjcie zdjęcia i oczywiście film ;) Dajcie znać czy się Wam podobał :)
Zapraszam:






Tutorial:


Produkty ze sklepu Craft Passion:




Pracę zgłaszam na wyzwanie:


Pozdrawiam Was cieplutko,
Natalia Królak



1 komentarz:

Copyright © Handmade and Me , Blogger