Vintage TAG

Dzień dobry :)
Dziś mam dla Was taga... taga w stylu vintage (baaaardzo lubię ten styl :) ). Wykonałam go z arkusza kolekcji "Summer Time & Gold" od Craft Passion :) Tło powstało dzięki użyciu stempla i embossingu natomiast kompozycję zbudowałam z użyciem tektury falistej, koronek, tekturek od Tekturkowo, kwiatków wyciętych z paska z tej samej kolekcji i zwieńczyłam ją ręcznie robionym kwiatem z foamiranu :)
Jak to u mnie często bywa - musi się coś błyszczeć... dlatego nie zapomniałam o cekinach ;) Dodałam również małą drewnianą szpulkę - jest urocza prawda? :)
Napis "passion" również pochodzi z tej samej kolekcji.
Zapraszam do oglądania :)







Ze sklepu Craft Passion użyłam:

  



Pracę zgłaszam na wyzwania:

 






3 komentarze:

  1. Niesamowita praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taguś cudo, a kwiat przepiękny. Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Art-Piaskownica.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger