Karteczka z okienkiem :)

Cześć!
Dziś będzie wiosennie, bardzo kwiatowo i kolorowo :) 
Praca, którą za chwilę Wam pokażę to inspiracja dla Craft Passion i tym razem jest to kartka DL z tekturkowym ukwieconym okienkiem (Anemone). Do jej wykonania użyłam arkuszy z trzech kolekcji: "Romantic Day & Gold", "Cosy Cottage & Gold" i "Glamour Dreams & Silver" od Craft Passion. Tło kartki powstało dzięki użyciu mixu gesso i farb - wzór wykonałam przez maskę (ITD Collection), przydał się też stempel (KaiserCraft). Przeszycia na brzegach jak to u mnie bardzo często bywa wykonałam odręcznie :) Kartkę udekorowałam kwiatami, które wykonałam z białego foamiranu, dodałam też koronki, kwiatki WOC i tekturkowy bluszcz (Snip ART), na koniec jeszcze cekiny i oczywiście chlapanie ;) - kartka gotowa! :)





Użyte materiały Craft Passion:

  




Pracę zgłaszam na wyzwania: 
Filigranki gdzie hasło z krzyżówki to "Wiosna" :) i Zielone Koty :)

  

Pozdrawiam Was serdecznie,
Natalia Królak












7 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Zawsze podziwiałam osoby ze zdolnościami manualnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zestawienie kolorów:) dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna :)
    Dziękuję za dział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger