Magiczny jednorożec

Witajcie! :)
Dziś przychodzę do Was z kolejną inspiracją dla Tekturkowo :) Tym razem przygotowałam projekt na najnowszej bazie HDF jaką jest jednorożec :) A dlaczego magiczny? - tego dowiecie się na końcu posta ;) Uwielbiam jednorożce - mimo, że dzieckiem już dawno nie jestem nadal z nich nie wyrosłam ;) Między innymi dlatego prosiłam Tekturkowo o wycięcie właśnie takiego kształtu. Gdy już wpadł w moje ręce od razu zabrałam się do pracy :)

Najpierw nałożyłam gesso, następnie za pomocą maski kwiatowy wzór z pasty strukturalnej, dalej malowanie ;) tu poszły w ruch farbki w proszku. Na koniec oczywiście kompozycja kwiatowa + liczne dodatki m. in. koronki, cekiny, brokat, kryształki, kuleczki i to wszystko jak na "rasowego jednorożca" ;) przystało - w pięknych czowych kolorach ;) Przy rogu pokusiłam się o stworzenie efektu 2D, następnie pomalowałam go złotą metaliczną farbą.
Zapraszam do oglądania :)








Magiczny dlatego że... świeci w ciemności :)



Baza przed przystąpieniem do pracy:


Pracę zgłaszam na wyzwanie:

  

Pozdrawiam Was serdecznie,
Natalia Królak




5 komentarzy:

  1. Cudowna praca!!! Dziękujemy za udział w zabawie DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Uroczy ten unicorn. Dziekuje za udział w zabawie DIY INSPIRACJE-KWIATY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh! What a wonderful project! So beautiful! Thank You for participating in the Lemoncraft challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh! What a wonderful project! So beautiful! Thank You for participating in the Lemoncraft challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca i jaka wielka szkoda ,żę jest inspiracją dla DT i nie będę mogła oddać na nią swojego głosu w wyzwaniu :( pozdrawiam serdecznie i mimo wszystko dziękuję za udział w wyzwaniu Świry Rękodzieła pozdrawiam DT Pati

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger