Tag w stylu Shabby Chic

Witajcie :)
Dziś przychodzę do Was z tagiem wykonanym w stylu Shabby Chic :) Powstał on z przepięknej kolekcji ScrapBoys - "Victorian Home". Drzwi wycięłam z arkusza dodatków i nacięłam je tak aby uzyskać możliwiść otwierania i zamykania :) Z tego samego arkusza wycięłam również kilka kwiatowych bukietów - wszystko razem połączyłam w kompozycji z tekturkami z Tekturkowo i kwiatkami WOC :)

Dla chętnych dostępny również live: https://www.facebook.com/watch/live/?v=521049311895085&ref=watch_permalink







Pracę zgłaszam na wyzwanie:

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Natalia Królak




7 komentarzy:

  1. Ten tag jest zachwycający - bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w wyzywaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny tag, robi wrażenie! Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny tag. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  7. suuuper, jestem pod wrażeniem, dziękuję za zabawę z AltairArt, pozdrawiam serdecznie Magda DTAltairArt

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger