Serce od serca

Witajcie w Walentynki! :)

W dzień taki jak dziś nie wypada pokazać nic innego jak projekt związany z miłością ;-) Mam dla Was kartkę w kształcie serca, którą wykonałam z arkuszy papierów ScrapBoys "Flowers Story". 

Do ozdobienia mojej kartki użyłam między innymi tektury falistej, elementów metalowych, tekurkowej ramki od Tekturkowo, guzików i dratwy. Wzór na tle wykonałam przy pomocy metalicznej farby i wycinanki z wykrojnika którą umieściłam w późniejszym kroku również w kompozycji.

Serduszko finalnie otrzymał dziś mój mąż i bardzo mu się spodobało :-) Mam nadzieję, że i Wam wpadnie w oko :-) 





Pracę zgłaszam na wyzwania:


Pozdrawiam Was cieplutko 
i życzę Wam duuuuużo miłości!! :-)))



12 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna praca, podoba mi się niesamowicie ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne serce! stworzyłaś wyjątkową Walentynkę! Dziękuję za udział w Wyzwaniu na blogu PaperCard

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na kocham takie opisy prac :) Bo samo serce to mistrzostwo 😍
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card – DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie dobrałaś wszystkie dodatki! I te warstwy tworzą niesamowity klimat! Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Card.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca:D Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega, mega praca!!! Jestem zachwycona😍 Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Paper Card 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędne serducho!!! Przepiękna, mega romantyczna praca :-) Dziękuję że zechciałaś dołączyć do naszego wyzwania na blogu Paper Card. Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia - DT Inka-art

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, soczysta praca z mnóstwem pięknych detali :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle zachwycasz stylem ❤️ przepiękna praca 😊 Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu w ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger