Cars

Hej! 

Dziś przychodzę do Was z serią kartek, którą wykonałam dla Rapakivi :) Ucieszą na pewno fanów motoryzacji, ale myślę, że nie tylko...

Jeśli wykonując kartki dla panów często macie z nimi problem to możliwe, że ten pomysł przypadnie Wam do gustu :-) W zależności od dodanego napisu sprawdzą się na wiele okazji.

Użyłam tu papierów z czterech różnych kolekcji od Rapakivi i oczywiście niezawodnych baz w moim ulubionym kolorze, czyli kraft. Fronty kartek zdobią piękne akwarelowe grafiki. Dodałam do nich jedynie małe ozdobne kompozycje, w których umieściłam między innymi serca wycięte z tektury falistej, malowane tekturkowe tło, guziki ze sznurkiem i małe papierowe kwiaty, które wykonałam z tych samych arkuszy papierów. Na koniec kuleczki 3D, nieco wosku i chlapań i seria gotowa.

Co o niej myślicie? Mam nadzieję, że Wam się spodoba :-)

edit (22.02.2021): po publikacji tej serii, zupełnie spontanicznie narodził się pomysł aby wspólnie wykonać jedną z kartek podczas transmisji na żywo :) Jeśli zatem ciekawi Cię jak zrobić taką pracę krok po kroku to zapraszam TU :)










Pozdrawiam cieplutko,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Handmade and Me , Blogger