Kartka z tortem 3D

Cześć!

Dziś dzielę się z Wami efektem wspólnego tworzenia podczas live'a dla Scrapboys, który odbył się w grupie Scrapboys Friends - TU link do niego, jeśli ktoś z Was chciałby obejrzeć powtórkę :)

Stworzyliśmy razem kartkę z trójwymiarowym tortem, która będzie idealnym upominkiem na urodziny lub śluby :) Moja praca powstała z arkuszy kolekcji "Romantic Soul", wykorzystałam w niej również fantastyczną bazę DL w kolorze ecru od Rapakivi i tekturkowy banerek z Tekturkowa, z którego wykonałam topper.


Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba
i wykonacie swój własny trójwymiarowy tort na kartce.
Samo zdobienie go to przednia zabawa, ale o tym musicie się już przekonać sami ;-)


Pracę zgłaszam na wyzwanie:




Pozdrawiam cieplutko,


4 komentarze:

  1. Śliczna:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, świetna jest!
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, takiego torta jeszcze w życiu nie widziałam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna Karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger