Halloweenowe cmentarzysko

Boooo!
Jeszcze jedna i już ostatnia w tym roku propozycja na Halloween ;) Kolejna praca wykonana na scrapową wymiankę w UK :)
Co powiedziecie na cmentarzysko pełne duchów?? 👻👻👻
Kartka prawie w całości została wykonana z materiałów Rapakivi - przydały się tu kolorowe arkusze ozdobnego kartonu - użyłam fioletowego i pomarańczowego. Do tego czarna baza i arkusz papieru scrapowego z kolekcji "Hectic Eclectic" również od Rapakivi.
Oprócz kiviowych materiałów użyłam także papieru holograficznego w kolorze fioletowym - połączenie to bardzo mi się spodobało :) A Wy co myślicie? - Zapraszam do oglądania :)






Na filmiku lepiej widać jak ciekawie wygląda efekt holo :)



W mojej pracy nie zabrakło poszarpanej gazy :) Znajdzie się biała jak i zabarwiona na czarno :)
Dlatego pracę posyłam na wyzwanie:


Kolorystyka mojej pracy jest zdecydowanie jesienna dlatego pracę wyślę również tu:


Pozdrawiam Was cieplutko!






2 komentarze:

Copyright © Handmade and Me , Blogger