Halloween!

Cześć!

Dziś będzie halloweenowo ;) Moja dzisiejsza inspiracja dla Craft Passion to kartka właśnie z tej okazji. Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji "Glamour Dreams & Silver" - jak widać kolekcja ta jest bardzo uniwersalna, można z niej wykonać projekty na właściwie każdą okazję :)

Kartkę zdobią ręcznie malowane dynie (Artistiko) i papierowe kwiaty - większe wykonane przy pomocy wykrojnika Craft Passion - kwiaty #8, a mniejsze to tym razem stempel od Heartfelt Creations :) Oba rodzaje kwiatów zrobiłam z papieru akwarelowego. 

A teraz trochę prywaty :P - jako, że mieszkam w UK, a Halloween jest tutaj bardzo popularne to i mnie udziela się ten niecodzienny klimat ;) - projekty Halloweenowe bardzo lubię i z pewnością jeszcze kilka ich w tym sezonie pokażę ;) 

A teraz zapraszam do oglądania :)





Materiały Craft Passion, których użyłam to:



Pracę zgłaszam na wyzwania:

 



Miłego dnia! 




6 komentarzy:

  1. Świetna praca;) Dziękuję za udział w październikowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniala:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Pazdziernikowm Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Dziękuję za udział w dyniowym wyzwaniu na blogu infoscrapkowo.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca! Super kontrast między strasznymi dyniami i pięknymi, romantycznymi kwiatami. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie piękna kartka.
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu Paper Card - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger