Halloween i kartka TRUMNA

Kochani!

Dziś wyjątkowo jeszcze jeden post bo muszę pochwalić się Wam kolejnym halloween'owym projektem! :-) Tym razem to nie taki "zwykły zwyczajny" projekt bo jest to praca, którą wykonałam na kolejną już scrapową wymiankę, którą miałam ogromną przyjemność zorganizować na terenie UK.

Kartka ma tradycyjną otwieraną formę - w środku jest zawarty tekst. Front zaś to praca 100% handmade - deski trumny wykonałam z bermaty i pomalowałam je farbami akrylowymi :-) Czaszka to wycisk z masy, również malowany :) Trumna jak to trumna - została ozdobiona kwiatami ;) - tu tym razem pokusiłam się o kwiaty z papieru akwarelowego :)

Efekt końcowy bardzo mnie zadowolił - zapraszam do oglądania ;)








Pozdrawiam Was cieplutko! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Handmade and Me , Blogger