Świątecznie w różu i turkusie :)

Witajcie :)

Dziś rozpoczyna się kolejne wyzwanie na blogu KartkoweABC - "Z jak Zawieszka" :)
Prezentuję zatem moją inspirację i zapraszam Was serdecznie do zabawy :)

Kartka świąteczna z uroczą zawieszką w postaci metalowej śnieżynki, lecz tym razem postawiłam na przeciwieństwo kolorów tradycyjnych ;)
Sięgnęłam po róż i turkus, które przełamałam bielą :) Kwiat poinsecji wykonałam z foamiranu bez użycia wykrojników :)
Co sądzicie o takiej propozycji? ;) Dajcie znać w komentarzu :)





Pracę zgłaszam na wyzwanie:

   



6 komentarzy:

  1. Śliczna kartka 😍😍😍😍 ps. W jakim programie przerabiasz zdjęcia? Są piękne 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przepiękna ❤ cała kartka i poinsecja, a kolory powalające 😍 cieszę się że bawisz się razem ze mną i z szufladą 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Aniu :) Twój temat idealnie wpasował się w świąteczny czas :) - jak tu się nie bawić?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo czarująca jest Twoja propozycja, kolory olśniewają magiczną aurą :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger