Kartka z mediowym okienkiem - świąteczna wymianka w UK.

Witajcie,

dziś przedstawiam Wam kartkę, którą wykonałam dla mojej wymiankowej pary - Justyny w naszej "Świątecznej ScrapWymiance w UK", którą miałam ogromną przyjemność zorganizować :) Justyna już swoją paczkę otrzymała, dlatego mogę już się nią z Wami podzielić ;)  Do wykonania pracy użyłam pięknej kolekcji "White Christmas" od ScrapAndMe.  

Jest to kartka w większym formacie, bogato zdobiona, a w swoich warstwach ukrywa wiele ciekawych rzeczy ;) Znajdziecie tam koronkę, brokat, kulki i proszek 3D (Pentart)cekiny, gazę, elementy z arkusza, elementy z wykrojnika (Leane Creatief) ozdobne jagódki, rafię oraz poinsecje (Rosy Dot) wykonane z foamiranu, które starałam się jak najbardziej upodobnić do tych wyciętych z arkusza :) W kompozycji połączone są oba rodzaje kwiatów :)

Okienko natomiast pomalowałam farbami (Fabrika Decoru) i zabezpieczyłam błyszczącym lakierem :) Można je otwierać i zamykać :) Za nim umieściłam grafikę Św. Mikołaja podróżującego po nocnym rozgwieżdżonym niebie :)

Nie zabrakło również przeszyć (rysowanych ręcznie)chlapań ;)

Przyjrzyjcie się bliżej i dajcie znać co o niej myślicie :)










4 komentarze:

  1. Niesamowita praca! zachwycająca warstwowość i jest tak bogata...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna 😍😍😍😍 uwielbiam takie cudeńka 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Cieszę się, że wpadła w oko ;)

      Usuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger