Dzwoń dzwoneczku... :) - inspiracja dla Rapakivi

Witajcie,

czas na drugą z trzech inspiracji na blogu RAPAKIVI :)
Tym razem chciałabym Wam zaprezentować świąteczną dekorację w formie dzwoneczka. Wykonałam go na tekturkowej bazie, do której link znajdziecie na dole posta :) Użyłam świątecznej kolekcji Jolly&bright, która zachwyciła mnie pięknymi kolorami - tradycyjne czerwienie i zielenie połączone z ciepłymi brązami i beżami oferują sporo kreatywnych możliwości :)
Link do kolekcji również znajdziecie pod postem :)

Kompozycja to laseczki cynamonu połączone z liśćmi ostrokrzewu (Craft Passion), dołożyłam również owoc głogu, trochę bluszczu (Leane Creatief), prezenty (Simply Creative), kiviowe tekturki , kilka innych drobiazgów i oczywiście kwiat - tu użyłam WOC - PRETTY FLORI.
Jak się dobrze przyjrzycie to znajdziecie również mały metalowy dzwoneczek, dzięki któremu moja dekoracja nie dość, że ciekawsza to jeszcze naprawdę dzwoni ;) ;)

Całość pobielona gesso, i "chlapnięta" tuszem ;)

Zapraszam do oglądania :)

Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania w sieci








Cały wpis na blogu Rapakivi wraz z pełną listą użytych materiałów znajdzieciTU

Pracę zgłaszam na wyzwania:

 



7 komentarzy:

Copyright © Handmade and Me , Blogger