Letni layout

Witajcie :)
Dziś przychodzę podzielić się z Wami najnowszą inspiracją dla Craft Passion. Tym razem jest to LO w pięknych letnich kolorach - użyłam tu arkuszy z dwóch kolekcji: "Summer Time & Gold" i "Glamour Dreams & Silver" - bardzo spodobała mi się ta kombinacja kolorów ;)

Tło mojego LO to wzór naniesiony przez szablon. Dodatkowo "podrasowałam" je farbami i stemplami ;) Kolejna warstwa tła to niesamowicie piękne deski z arkusza ST&G 03. Na deskach natomiast umieściłam nieregularnie wycięty wzór koniczyny marokańskiej z arkusza GD&S 03. Dalej już tylko dekoracja... Tu dałam się ponieść fantazji ;)

Projekt udekorowałam licznymi elementami wyciętymi z kolekcji i kwiatami WOC. Przydały się też elementy z masy (również malowane, lecz tu już użyłam więcej produktów: akwarele, kameleony i woski) i tekturki, które embossowałam na srebrno - tu jedne z moich ulubionych gałązek czyli 11-elementowy zestaw od Tekturkowo. Finalnie dodałam też sizal, koronki, kulki + proszek 3D i oczywiście chlapania ;)

Layout gotowy! Teraz przywołuje piękne wspomnienia z ostatnich wakacji :)
Zapraszam do oglądania :)

 






Użyte materiały ze sklepu Craft Passion:

      
   

Pracę zgłaszam na wyzwanie:

  

Pozdrawiam Was serdecznie :)
Natalia Królak






4 komentarze:

Copyright © Handmade and Me , Blogger