Kraina wróżek

Witajcie w ten piękny i słoneczny dzień - mam nadzieję, że i Was pogoda dziś rozpieszcza :)
Przeniesiemy się dziś do kolorowej krainy baśni i wróżek - gotowi do podróży? ;)

Zestaw wykonałam z przepięknej kolekcji "Fairy Land" od ScrapBoys. Znajduje się w nim kartka i tag - obie propozycje w formie 3D :) Wykorzystałam tu mnóstwo elementów wyciętych z arkuszy dodatków. Prace ozdobiłam kwiatuszkami WOC i dodatkowo kilkoma, które wykonałam z foamiranu. Znajdą się tu też embossowane na gorąco tekturkowe listki z Tekturkowo.

Już niedługo spotkamy się na warsztatach, gdzie wykonamy właśnie taki zestaw, a tymczasem zapraszam do oglądania :)






Dołącz do grupy warsztatowej
gdzie już niebawem ruszą zapisy na warsztaty :)
klik:


Pozdrawiam Was serdecznie!
Natalia Królak

1 komentarz:

Copyright © Handmade and Me , Blogger