Malowane kwiaty...

Hej! :)

Dziś dzielę się z Wami inspiracją wykonaną dla "od A do Zet" :) - na tę okazję przygotowałam kartkę urodzinową z ręcznie malowanymi kwiatami, którą wykonałam z kolekcji "Nice Moments" od ScrapAndMe :)

Tym razem jednak pokusiłam się o ręcznie malowane kwiaty :) - wycięłam je z papieru do akwareli za pomocą zestawu wykrojników Craft Passion #5 i pomalowałam farbami akwarelowymi :)
Pomysł zrodził się całkiem spontanicznie, jest to moje pierwsze podejście do malowanych kwiatów, lecz już wiem, że z pewnością nie ostatnie :) - efekt bardzo mnie zadowolił :)

Dodatkowo w pracy użyłam licznych koronek, elementów wyciętych z wykrojników i listków z arkusza "ScrapAndMe", kompozycję osadziłam na papierowych słomkach, całość delikatnie musnęłam białym gesso. Na spodzie widzicie tekturkową mandalę pomalowaną na biało i oprószoną białym brokatem.

Zapraszam do oglądania :)






Pracę zgłaszam na wyzwanie:



15 komentarzy:

  1. Cudna jest cała praca, ale kwiaty wyszły bosko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) Mnie też się bardzo spodobały - polecam zabawę z akwarelami ;)

      Usuń
  2. Prawdziwe dzieła sztuki! Jestem pod ogromnym wrażenim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy, jestem zachwycona, sama nie mam za grosz talentu, dlatego zawsze jestem pełna podziwu dla pracy utalentowanych w tym kierunku osób. Robisz przecudne, zjawiskowe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Taka ręcznie wykonana kartka ma jeszcze większą wartość :) PS. Chętnie obejrzałabym video jak ją wykonujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Tutoriale video pojawią się niebawem :) Zapraszam do obserwowania bloga :)

      Usuń
  5. Karteczka jest prześliczna i na pewno stanie się bardzo cenna dla osoby, która ją dostanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale przepiękne <3 Podziwiamy za taki zmysł artystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne<3 Zastanawia mnie jak to transportować, żeby się nie zniszczyło i dalej był taki WOW efekt 3D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z transportem nie ma najmniejszego problemu :) Większość prac jest wysyłana - jeszcze żadna nie ucierpiała podczas transportu :)

      Usuń
  8. Piękna kartka, cudowne kolory. Prosimy o zapoznanie się z zasadami naszych wyzwań. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świrów Rękodzieła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger