Love story...

Cześć!

Dziś będzie słodko i walentynkowo ;) Praca, którą prezentuję to zaproszenie do zabawy na blogu Tekturkowo w najnowszym wyzwaniu #6 "Love is in the air" :)

Do jej wykonania użyłam papierów Studio light.
Tekturki pomalowałam na biało tapując delikatnie gąbeczką co nadało im ciekawej tekstury, następnie delikatnie je potuszowałam na brzegach :) W takim wydaniu świetnie pasują do papierów, których użyłam. Ciekawa jestem czy spodoba Wam się taka słodka, cukierkowa kolorystyka, dajcie znać w komentarzach :)






Pracę zgłaszam na wyzwanie:

  
 
W bingo wybieram linie: 
Serce/Miłość/Czerwień 
 Rożowy/Miłość/Kwiaty
Koronki/Czerwień/Kwiaty



18 komentarzy:

  1. Wspaniala praca! Świetna kompozycja. Dziekuje za udzial w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca. Dziekuję za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca. Bardzo dobra kompozycja i cudowne połączenie kolorów. Jestem zachwycona 😍. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY,gorąco pozdrawiam DT DIY Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Tworzysz przepiękne rzeczy NAtalia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne połączenie kolorow, pięknie wszystko dobrane, jestem zauroczona. Dziękuję za udział w Otwórz Szuflade

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna praca. Dziękuję z udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful project. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała praca!Dziekuje za udzial w wyzwaniu DIY BINGO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Papierowa Margaretka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger