Halloween!

Heeej!

Halloween już tuż tuż! Zatem dziś praca właśnie w tym temacie :)
W tym roku znów zorganizowałam mini wymiankę halloweenową, w której dziewczyny scraperki z UK wymieniały się halloweenowymi projektami ;) Kartka, którą dziś prezentuję została wykonana właśnie dla mojej wymiankowej pary :)

Użyłam w niej tekturkowych dyniek, które potraktowałam embossingiem. Zyskały dzięki temu fantastyczny efekt - czarne, ale mieniące się - takie troszkę glamour! ;)
Pracę wykonałam na kraftowej bazie od Rapakivi udekorowałam wyciętymi jesiennymi liśćmi, naturalnymi gałązkami muśniętymi złotem i oczywiście kwiatami - kwiatuszki z tkaniny od Scrapissima pasowały tu idealnie! :)
Całość umieściłam w pudełku (również Rapakivi) i przewiązałam wstążką z puchatą kokardą :)






Pozdrawiam Was halloweenowo! :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Handmade and Me , Blogger