TRIFOLD - mini album

Cześć!

Całkiem niedawno w mojej grupie na FB (Scrapbooking - transmisje na żywo. Warsztaty on - line.) prowadziłam live, podczas którego tworzyliśmy mini album z materiałów z Pudełka Niespodzianki z Tekturkowa :) 

Przyznam, że pierwszy raz miałam do czynienia z podobną bazą albumową, ale pracowało mi się z nią całkiem przyjemnie. Do wykonania albumu użyłam papierów z pudełka - kolekcji Scrapandme "Simple Story 3" - papiery te są niezwykle eleganckie - praca z nich wykonana z pewnością będzie idealna jako prezent na komunie czy śluby. Zerknijcie co udało nam się stworzyć:












Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam do podlinkowanej wyżej grupy,
w której regularnie spotykamy się na twórczych transmisjach :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Handmade and Me , Blogger