Majowy konkrus i kartka z mapki

Cześć!

W naszej scrapowej grupie na facebooku odbył się wczoraj live podczas którego wykonaliśmy kartkę z mapki. Mapkę przygotowałam do naszej nowej serii comiesięcznych lajwów "Mapka Miesiąca" i z uwagi na to, że jest to pierwsza mapka dodatkowo zorganizowałam też konkurs :-)

Wszystkie informacje na temat konkursu, jego zasad oraz nagrody znajdziecie oczywiście w grupie - kliknij w obrazek poniżej i dołącz do nas :-) 

----<>----
Mapka, którą przygotowałam na początek serii prezentuje się tak:



Natomiast tutaj praca, która powstała na jej podstawie:





Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji "Meadow Impressions" od Scrapandme, tekturek z Tekturkowo i kwiatów z tkaniny od Scrapissima.

Kartka jest dość uniwersalna i będzie pasować na wiele okazji jednak moja 
została już zarezerwowana na Dzień Mamy :-))

Live w grupie jest oczywiście zapisany, więc jeżeli ciekawi Cię jak krok po kroku wykonać taką pracę to serdecznie zapraszam :-)

Moją pracę zgłaszam na wyzwanie sklepu Od A do Zet:

Pozdrawiam cieplutko!




6 komentarzy:

  1. Piękna kartka. Wspaniale wykorzystane papiery, kwiatki...Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękna praca!!! Widzieliśmy jak powstawała! Efekt końcowy interpretacji mapki - woow!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka cudowna. Bardzo mi się podoba. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest cudowna, napatrzeć się nie mogę. Monika z DT Od A Do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, świetna kartka, dziękuję,że bawisz się z nami w wyzwaniu @sklep od A do Zet

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger