Tajemniczy ogród

Hej!

Dziś mam dla Was coś magicznego... Tajemniczy ogród... tak właśnie skojarzyła mi się ta bardzo wiosenna kartka - jeśli puścicie wodze fantazji to tak jak ja zobaczycie cudownie ukwiecone tajemnicze przejście do magicznego świata... ;-) 

A wracając do świata realnego jest to oczywiście shaker box, który wykonałam używając wyciętej ramki z kolekcji "First Love" od ScrapBoys :) Z tej właśnie kolekcji powstała cała praca.
Do jej ozdobienia użyłam moich ulubionych dodatków, czyli ręcznie robionych kwiatów, koronek i wyciętych elementów z kolekcji. Jest też proszek i kuleczki 3D i sznurkowa kokarda ;-) W kompozycji umieściłam też motyle, z których jeden osadzony dość wysoko zdaje się latać nad kartką :) - ot taka kolejna magiczna sztuczka ;-)))

Zapraszam do oglądania i pozostawienia w komentarzu słówka od siebie :-)





Pracę zgłaszam na wiosenne wyzwanie Zielonych Kotów:


Pozdrawiam Was serdecznie,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Handmade and Me , Blogger