Witraż

Cześć!

Jeszcze w starym roku mam nadzieję zainspirować Was kartką, którą wykonałam z papierów nowej marki Scrap 8 - użyłam arkuszy z kolekcji "Rose Lane". Bardzo przypadła mi ona do gustu kolorystycznie - wszelkie odcienie turkusu z pewnością należą do moich ulubionych. W połączeniu z pięknym beżem wyglądają prześlicznie, ale to już ocenicie za chwilkę sami ;-)

Tę kolekcję jak i pozostałe marki Scrap8 znajdziecie na sklepowych półkach Tekturkowa :-)

Do ozdobienia kartki użyłam wyciętych elementów z tej samej kolekcji, papierowych różyczek, kilku ulubionych dodatków i oczywiście tekturek z Tekturkowa. Kompozycję utworzyłam na tekturkowej ramce, oprócz kwiatów i listków z papieru wzbogacają ją także tekturkowe gałązki i zawijaski.  W samym centrum zaś widnieje przepiękny papierowy witraż wycięty również z arkusza dodatków. Baza kartki jak zwykle u mnie pochodzi z ulubionego sklepu Rapakivi :-)

Zapraszam do oglądania :-)







Pozdrawiam Was ciepło 
i do zobaczenia w Nowym Roku! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Handmade and Me , Blogger