Letnie klimaty :)

Hej!

dziś dla odmiany omijamy zimę! Omijamy nawet wiosnę ;) Poczujemy ciepły, letni klimat :) A to dzięki kolekcji "Summer Time & Gold" z której została wykonana kolejna inspiracja dla Craft Passion
Piękne pastelowe kolory, zachwyciły mnie od pierwszego wejrzenia ;) a złote dodatki sprawiają, że kolekcja jest ciekawsza i jeszcze piękniejsza - powstała z niej kartka - dość uniwersalna - nada się z powodzeniem na wiele okazji :)
Ozdobiłam ją ręcznie robionym kwiatem z foamiranu, który wykonałam przy użyciu  zestawu wykrojników #5 również od Craft Passion :) Dodałam też kwiaty wycięte z pasków do wycinania, koronki, i agateriowe tekturkowe listki. Całość musnęłam złotymi płatkami miki.
Zapraszam do oglądania ;)






Produkty ze sklepu Craft Passion:

      

   

   

Pracę zgłaszam na wyzwanie:


 Wybieram pola: Baner/Kwiaty/Wstążka :)





2 komentarze:

  1. Ogromnie podoba mi się kolorystyka Twoich kartek :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Handmade and Me , Blogger